Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Με δυο παιδιά - χριστουγεννιάτικες διακοπές στην Αθήνα!

Το παρακάτω κείμενο είναι όπως μου το έστειλε η Φένια, μαζί με τις υπέροχες φωτογραφίες της! Δεν ήξερα ποιες να διαλέξω, ελπίζω να μπορείτε να τις δείτε όλες!

Οι διακοπές μας στην Αθήνα
Λίγο πριν τα φετινά Χριστούγεννα ταξιδέψαμε οικογενειακώς στην πρωτεύουσα. Δεν την επισκεπτόμαστε συχνά, μιας και μένουμε μακριά, στη Βόρειο Ελλάδα. Έτσι, στις 5 μέρες που μείναμε εκεί, είχαμε ένα αρκετά «σφιχτό» πρόγραμμα, για να μπορέσουμε να δούμε και να γυρίσουμε όσα πιο πολλά μέρη μπορούμε, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι μαζί είχαμε τα δυο κορίτσια μας, τη Στέλλα, ηλικίας 3 ετών και τη Δανάη, 8 μηνών.

Είμαι κάτι παραπάνω από σίγουρη ότι όλα, μα ΟΛΑ, θα ήταν διαφορετικά χωρίς τα Αστεράκια μας. Για ένα πιτσιρίκι και ένα βρέφος, ένα πρόγραμμα που ξεκινούσε με αναχώρηση το πρωί και επιστροφή αργά το απόγευμα-κάποιες φορές και αργά τη νύχτα-είναι αρκετά εξουθενωτικό, αλλά τα καταφέραμε και απολαύσαμε το ταξίδι μας, χάρη στους μάρσιπους αγκαλιάς!! Η Στέλλα μας, όταν κουραζόταν απολάμβανε την υπόλοιπη βόλτα μέσα από το μάρσιπο, ενώ η Δανάη μας περνούσε εκεί όλη τη μέρα, εκεί θήλαζε, εκεί κοιμόταν, από εκεί απολάμβανε όλες τις νέες εικόνες για εκείνη.

Το πρόγραμμα μας ξεκινούσε το πρωί, με το καθιερωμένο πρωινό στο ξενοδοχείο.

Φεύγαμε αμέσως μετά και επισκεπτόμασταν κάθε μέρα κάτι διαφορετικό. Αν και είχαμε δικό μας αυτοκίνητο, χρησιμοποιούσαμε σχεδόν καθημερινά μετρό και κάποιες φορές τραμ. Το ring sling ήταν σωτήριο!

Βόλτα με το τραμ στην Αθήνα με δυο παιδιά

Κυλιόμενες και μη σκάλες, εμπορικά με κόσμο, μαγαζιά και δρόμοι «δύσκολοι» για καρότσια ήταν όλα προσβάσιμα με το μωρό στο Αστεράκι.
Στο μετρό στο Σύνταγμα

Μετά την αλλαγή φρουράς
Η επίσκεψη στην Ακρόπολη ήταν για μένα κάτι που επιθυμούσα πολύ. Είχα να πάω εκεί από παιδί και έτσι δεν ήθελα να τη χάσω. Με τη Δανάη στο mei tai το πραγματοποίησαμε και αυτό!Και όταν η Στέλλα κουράστηκε, το mei tai ήταν και πάλι σωτήριο. Εννοείται ότι αίσθηση έκανε το mei tai μας, πώς να μην κάνει άλλωστε;!
Στην Ακρόπολη με δυο παιδιά

Μπροστά στον Παρθενώνα με το μωρό

Στο Μουσείο της Ακρόπολης, στο οποίο η φωτογράφηση επιτρέπεται ΜΟΝΟ στον τρίτο όροφο, στην αίθουσα του Παρθενώνα, ΧΩΡΙΣ flash, συγκινηθήκαμε με την αναπαράσταση των μαρμάρων, που είναι σχεδόν όλα (εκτός από κάποια ελάχιστα κομμάτια) εκμαγεία, περιμένοντας να επιστραφούν τα μάρμαρα στο «σπίτι» που χτίστηκε ειδικά για αυτά.
Στο Μουσείο της Ακρόπολης

Τα λόγια δεν μπορούν να εκφράσουν την ευγνωμοσύνη μας για το babywearing... Περάσαμε 5 υπέροχες μέρες, με εμπειρίες που θα μείνουν στη μνήμη μας στο πέρασμα του χρόνου. Το πιο σημαντικό για μένα είναι όμως ότι με το babywearing μπορούμε και απολαμβάνουμε όλη η οικογένεια μαζί κάθε εκδήλωση και βόλτα. Δε θα ήθελα με τίποτα να στερήσω κάτι από τη Στέλλα μας ή ακόμα και από εμάς του ίδιους, εξαιτίας του μωρού και αυτό δε χρειάζεται να γίνει χάρη στα Αστεράκια μας! Σε χι-λι-ο-ευ-χα-ρι-στού-με και σε αγαπάμε, «Στέλλα που κάνεις τους μάρσιπους»!
Χριστούγεννα στην Αθήνα με τα παιδιά

Με τον Άη-Βασίλη
Στο Αττικό Πάρκο

Ευχαριστούμε πολύ πολύ Φένια, Γιώργο, Στέλλα και Δανάη!
Σημ.: Φύλαξα τις φωτογραφίες σας από την επίσκεψή σας στην Έκθεση με τους Δεινόσαυρους στο TheMallAthens για επόμενη ανάρητηση! :-)

Να ξανάρθετε σύντομα!
Καλή συνέχεια, καλό babywearing!

Διαβάστε επίσης:
Ταξίδι στο Λονδίνο με δυο παιδιά
Χριστούγεννα στην Αθήνα
Στο Αττικό πάρκο με τρία παιδιά

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραία!!!

Μπράβο που δείχνετε και στους υπόλοιπους γονείς πόσο ωραία μπορεί να περνά μαζί όλη η οικογένεια, χωρίς να στερείται κανείς τίποτα!!! Το μόνο που χρειάζεται είναι καλή διάθεση και κανα δυο αστεράκια από τα χεράκια της Στέλλας!!!

Σας εύχομαι να έχετε σύντομα την ευκαιρία να κάνετε κι άλλες τόσο όμορφες οικογενειακές διακοπές!!!

Σημείωση: Ο μάρσιπος - Παρθενώνας φανταστικός!